۵ پاسخ

باید بری دکتر به من شربت دیفن هیدرامین ساده با چند قرص داد سه روزه خوب شدم

سلام عزیزم درخواستمو قبول میکنی.

درخواست میدی❤️

من دکتر رفته بودم بهم گف فقط سرماخوردکی بخور شربت واسه جنین خطرناکه

برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مینی 🪺🍒 مامان نی نی مینی 🪺🍒 هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان شاهان🩵 مامان مامان شاهان🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان زندگی مامان زندگی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وششم بارداری