سلام برای سرماخوردگی قرص سرماخوردگی ساده خوبه بخوریم

۶ پاسخ

نه سرماخوردگی تو بارداری نباید مصرف بشه موندم چجوری راحت میگن اره

اره

نه سرماخوردگی نخور
استامینوفن ساده ۳۲۵ فقط مجازی بخوری

نه نخور

بازم از دکترت سوال کنی بهتره عزیزم یهو ضرر نداشته باشه ولی من کسایی ک فامیلام باردار بودن میخوردن

اره استامینوفن ساده هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مینی 🪺🍒 مامان نی نی مینی 🪺🍒 هفته پانزدهم بارداری