۷ پاسخ

سلام
عزیزم دیگه نخور
سعی کن اگه درد داری فقط استامینوفن ساده بخور.
آب نمک قرقره کن و توی بینیت بکن
و اینکه عسل و آبجوش و آبلیمو بخور


استرس خطرناک‌تر از هر دارویی هست.

نگران نباش هیچکار نمیشی من مامانم سرش درد میکرد یک قرص سرماخورگی ساده خورد با یک قرص دیگه الانم هیچکار نشده نترس گلم

قرص اینه

تصویر

اگه ۴ هفته هستید مشکلی نداره.تا۵ هفته مشکلی نداره

وای منم دوبار خوردم😭خیلی سرماخوردگی شدید گرفتم اتفاقی نیفته

نباید میخوردی چون کدئین داره عزیزم خطرناک

اره خیلی خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری