سلام
عزیزم دیگه نخور
سعی کن اگه درد داری فقط استامینوفن ساده بخور.
آب نمک قرقره کن و توی بینیت بکن
و اینکه عسل و آبجوش و آبلیمو بخور
استرس خطرناکتر از هر دارویی هست.
نگران نباش هیچکار نمیشی من مامانم سرش درد میکرد یک قرص سرماخورگی ساده خورد با یک قرص دیگه الانم هیچکار نشده نترس گلم
قرص اینه
اگه ۴ هفته هستید مشکلی نداره.تا۵ هفته مشکلی نداره
وای منم دوبار خوردم😭خیلی سرماخوردگی شدید گرفتم اتفاقی نیفته
نباید میخوردی چون کدئین داره عزیزم خطرناک
اره خیلی خطرناکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.