خانم ها میتونم قرص سرما خوردگی بخورم خیلی حالم بده

۹ پاسخ

نخور؛ ابلیمو عسل ابجوش؛ لیمو شیرین؛ سوپ

نه به هیچ وجه فقط استامینوفن ساده 325

نخور

بجاس آب جوش عسل بخور یه قطره آب لیمو طبیعی هم بزار

نخور

نخور خیلی بد بودی استامینوفن ساده بخور

یا ابجوش عسل و اینجور چیزا

نه نخور

نخور بد هست رو نی نی برو بیمارستان سرم بدن بهتر میشی

منم مثل شمام فقط استامینوفن ساده که اونم اثر چندانی نداره😭😪

سوال های مرتبط

مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه من🥹🫂 مامان معجزه من🥹🫂 ۶ ماهگی
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته سی‌ام بارداری