میتونم ی قرص سرماخوردگی بخورم؟

۷ پاسخ

قرص استامینوفن ساده ۳۲۵بخور
هر هشت ساده چیزی نمیشه
من سرما خوردم رفتم دکتر بهم همینو داد یه ورق خوردم و خوب شدم

استامینوفن ساده مجازه فقط

عزیزم درخواست میدی😍❤️

سرم بزنی بهتره سر خود قرصی چیزی مصرف نکن

نه قرص سرماخوردگی مجازنیس

اصلا نباید بخوری
فقط مایعات گرم زیاد بخور

نه عزیزم با دکترت مشورت کن هر قرصی رو‌نمیشه خورد ابجی

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد