۳ پاسخ

نه عزیزم من سرما خوردم دکتر فقط به من استامینوفن ۳۰۰ داد گفت در صورت این که خیلی حالت بد شد بخور تازه دمنوش هم نخور میتونی سوپ بخوری فقط با استراحت کنی و چایی بخوری همین

نه عزیزم قرص سرماخوردگی نباید بخوری. اب گرم عسل ابلیمو
شلغم
سوپ
مایعات. میوه
اب نمک غرغره بکن

من رفتم دکتر گفت اصلااا هیچی استفاده نکن فقط در مواقع ضروری استامنیفون ساده

سوال های مرتبط

مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه من🥹🫂 مامان معجزه من🥹🫂 ۶ ماهگی
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری