سلام خانوما برای یبوست چی خوبه

۱۱ پاسخ

روغن زیتون الوچه خرما چیزای شیرین بستنی

بعد هر وعده غذا دوقاشق روغن زیتون

دکتر به من گفته بود روغن زیتون و کاهو و اسفناج و الو و انجیر اینا

شربت لاکتوز روزی ۲ق

کمپوت گلابی شدیدا جوابه

کیوی روغن زیتون الو

کیوی آلو خورشی

اب زیاد بخور برگه الو قیصی کیوی ایناخوبن

شربت لاکسی ژل هم مجازی بخوری

ناشتا روغن زیتون یه قاشق با اب ولرم بخور- کیوی- اب سیب( البته قند داره اب سیب) - انجیر بخیسون با همون ابش میکسش کن بخور- شربت ملین به دکترت بگو

انجیر خشک
روغن زیتون
مایعات
الو خشک خیس خورده

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهلم بارداری
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان مو فلفلی مامان مو فلفلی ۵ ماهگی
مامان پرهام و پوریا مامان پرهام و پوریا ۱ ماهگی
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری