کاهو با روغن زیتون بخور عالیه
آلو بخوز
بعد اینکه دیدی دیگ شکمت خوب شده داری اسهال میشی هر دوازده ساعت بخور بعد کم کم روز ی دفعه
اصلا با این شربت فشار بالات نیس
روغن زیتون، کره محلی ، زیتون، کیوی، لواشک، انجیر ،
انجیر خیس کن صبحانه بال معده خالی اول بخور حتی ابشم بخور
خوبه
مایعات زیاد بخور
اگر دیدی فایده ندارد به دکترت بکو یه دارو برای یبوست بده بهت
شربت لاکتولوز خیلی خوبه
اگ خیلی فشار میاد میره دستشویی زور میزنی از همین هر ۴ساعت بخور چهار تا با قاشق
اگر اینجوری نیستی هر دوازده ساعت یک قاشق
بعد که خوب شدی روزی یکی قاشق بخور
یادت نره اب هم خیلی بخور ای خیلی مهمه
ماست پروبیوتیکبخور.
پودر پارسی لاکت بخری خیلی خوبه.
انجیر ، الان الو سبزم خوبه، هندوانه بخور اگ قند نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.