خانما برای یبوست چی خوبه؟؟؟

۱۰ پاسخ

سبزی بخور درجا درست میشی

کیوی لواشک

کاهو

ساشه هایی هست مخصوص یبوست عالیه
اما خونه نیستم عکسشو بدم بت
راحت میریزی تو آب و آب میوه فرداش راحت آزاد میشه
الان خونه که نیستم باز یبوستم یدونم بخورم

خواسی بخوابی3قاشق لاکسی ژل بخور.هیچی نخوربعدش حتی اب.
من ازشدت یبوست گریه میکردم الان راحت شدم

رو من فقط گلابی تاثیر داره

گلابی خیلی جوابه

انجیر کیوی الو خورشتی کاهو و روغن زیتون و آب فراوون

انجیر خیس کن بخور ناشتا،آلو بخارا

شربت لاکسی ژل خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ام بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهلم بارداری
مامان مو فلفلی مامان مو فلفلی ۵ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پرهام و پوریا مامان پرهام و پوریا ۱ ماهگی
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان کوهیار و کامیار مامان کوهیار و کامیار ۶ ماهگی
مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 هفته سی‌ودوم بارداری