خانما برای یبوست چی خوبه؟؟

۸ پاسخ

روزی سه تا دونه انجیر خشک بزار تو آب و با آبش بخور عالیه

آلو بخارا بخور قشنگ راه میوفته

شييررررررر

پرتقال، انجیر، شیر

کیوی عالیه من میخورم . پرزردالو . انجیر . سبزی جات .

روغن زیتون با سالاد بخور سریع خوب میشی

کیوی.

پر زرد آلو

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان پندار مامان پندار ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد علی مامان محمد علی ۱۰ ماهگی
مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی
مامان کوهیار و کامیار مامان کوهیار و کامیار ۶ ماهگی
مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 هفته سی‌ویکم بارداری