عزیزم الان که دبگه فصل هندوانه هاس هم بخوری راحت میشی 100 درصد
شیر هم البته میتونی بخوری بک لیوان صبح ها بخور یک لیوان شب ها
کیوی
لاکسی ژل روده رو داغون میکنه. برای خانمای باردار توصیه میشه پودر موسیلیوم از داروخانه بگیرن با اب بخورن. طعم داره و اذیت نمیشی. اگه اونم جواب نداد شربت مگنی میلک قطعا جواب میده.
کیوی خیلی جوابه
من که همش اسهالم..🤐🫣🫥
لاکسی ژل
انجیر خیس خورده
لواشک
شیر
کیوی
روغن زیتون
گلابی یا کنسروش در حد اعتدال
آلو
زیتون قیصی انجیر کیوی
مایعات انجیر روغن زیتون سبزیجات سالاد توش روغن زیتون بریز سوپ جو چون جو عالیه توپشون جوت میتونی روغن زیتون بریزی میوه های فصل تابستون هم که همشون خوبن
انجیر خشک و آلو قیصی
اگه اینا هم جواب نداد شربت لاکسی ژل بخور
من خودمم بااین یبوست داستان دارم
صبح ها ناشتا آب ولرم بخور کیوی وانجیر خشک هم خیلی خوبه
انجیر لواشک آب ولرم
شیر گرم هم واسه بعضیا خوبه
شربت لاکسی ژل هر هشت ساعت یک قاشق با ی لیوان آب بخور
روغن زیتونم با سالاد بخور
انجیر و کمپوت انجیر معجزست
کیوی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.