🚫🚫

ببخشیدا میشه بگید برای
یبوست چی خوبه
؟؟؟؟؟؟🫠

۱۵ پاسخ

عزیزم الان که دبگه فصل هندوانه هاس هم بخوری راحت میشی 100 درصد
شیر هم البته میتونی بخوری بک لیوان صبح ها بخور یک لیوان شب ها

کیوی

لاکسی ژل روده رو داغون میکنه. برای خانمای باردار توصیه میشه پودر موسیلیوم از داروخانه بگیرن با اب بخورن. طعم داره و اذیت نمیشی. اگه اونم جواب نداد شربت مگنی میلک قطعا جواب میده.

کیوی خیلی جوابه

من که همش اسهالم..🤐🫣🫥

لاکسی ژل

انجیر خیس خورده
لواشک
شیر
کیوی
روغن زیتون
گلابی یا کنسروش در حد اعتدال
آلو

زیتون قیصی انجیر کیوی

مایعات انجیر روغن زیتون سبزیجات سالاد توش روغن زیتون بریز سوپ جو چون جو عالیه توپشون جوت میتونی روغن زیتون بریزی میوه های فصل تابستون هم که همشون خوبن

انجیر خشک و آلو قیصی
اگه اینا هم جواب نداد شربت لاکسی ژل بخور
من خودمم بااین یبوست داستان دارم

صبح ها ناشتا آب ولرم بخور کیوی وانجیر خشک هم خیلی خوبه

انجیر لواشک آب ولرم
شیر گرم هم واسه بعضیا خوبه

شربت لاکسی ژل هر هشت ساعت یک قاشق با ی لیوان آب بخور
روغن زیتونم با سالاد بخور

انجیر و کمپوت انجیر معجزست

کیوی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان مو فلفلی مامان مو فلفلی ۵ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پرهام و پوریا مامان پرهام و پوریا ۱ ماهگی
مامان کوهیار و کامیار مامان کوهیار و کامیار ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری