سلام مامانای عزیز برای یبوست چی خوبه؟

۷ پاسخ

باشه ممنون 🌹

عزیزم من هرشب شکمم رو با روغن زیتون ماساژ میدادم
انجیر خشک میخوردم
و برگه زردالو و الو توی اب خیس میکردم صبح ناشتا میخوردم خیلی تاثیر داشت
این چرب کردن شکم برای من خیلی خوب بود

من هرکاری میکنم خوب نمیشه

پرتقال،کیوی،لواشک😋🤪

شربت لاکسی ژل

ناشتا گردو
ناشتاآب ولرم
ناشتاکره
تو غذاهات روغن زیتون بریز

کره محلی خامه انجیر خشک بخیسون

سوال های مرتبط

مامان دنیز🐣🍓 مامان دنیز🐣🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته چهلم بارداری
مامان مو فلفلی مامان مو فلفلی ۵ ماهگی
مامان nafas مامان nafas هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی
مامان دلوین🍒 مامان دلوین🍒 ۳ ماهگی
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد