برای یبوست چی خوبه!؟

۴ پاسخ

من اینجوری میشم اب زیاد میخورم با کاهو ..ک روده هارو نرم میکنه...خیلییییی ببخشیدا میتونی موقع دسشوی اب گرم بگیری زور نزنی حل میشه دکترم بهم گفته

شربت خاکشیر

روغن زیتون از همه چیی بهتره من انقد شدیده که ببخشید خون میاد فقط شب دو قاشق روغن زیتون خورد صب شکمم خیلی ملایم کار کرد

قبل وعده غذات روغن زیتون بخور
الو بخور
انجیر بخور

سوال های مرتبط

مامان پندار مامان پندار ۲ ماهگی
مامان محمد علی مامان محمد علی ۱۰ ماهگی
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی
مامان کوهیار و کامیار مامان کوهیار و کامیار ۶ ماهگی
مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد