برا یبوست چی خوبه

۹ پاسخ

دم کرده گل محمدی

کیوی ، آب فراوون ، چهارتخم

انواع سوپ
مخصوصا سوپ جو

روغن زیتون

آلوچه خشک یا برگه زردآلو،انجیر

مایعات زیاد استفاده کن زرد آلو خشک هم میتونی بخوری اما کم که واسه فشارت ضرر نکنه

اب زیاد بخور٫ آلو ، کیوی هم خوبه

انجیر خشک بزار تو آب شب تا صبح خیس بخوره و صبح بخور

من با خوردن پرتقال و خیار دفعم بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پندار مامان پندار ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان محمد علی مامان محمد علی ۱۰ ماهگی
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۳ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی