برا یبوست چی خوبه؟

۸ پاسخ

شربت لاکسی ژل، روغن زیتون، انجیر خشک، انگور، آلو

خود زردآلو رو روزی حداقل 5تا6تا دونه بخور عالیه، من فکرشم نمیکردم انقد تاثیر گذار باشه

الو
زردالو
شیر ماجان
انجیر خیس اگه دیابت نداری

شیر
الو
لواشک
زردالو

الو خورشتی بعدشم پیاده روی

انجیر و آلوبخارا. آلو زرد ، آلو سیاه

شیر
آلو خیس کن صبحا بخور
انجیر

شبا انجیر بخور

سوال های مرتبط

مامان تربچه مامان تربچه روزهای ابتدایی تولد
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان ارمان🩵💙 مامان ارمان🩵💙 ۵ ماهگی
مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان محمد علی مامان محمد علی ۱۰ ماهگی
مامان میلاد مامان میلاد ۱ ماهگی
مامان آرِن🩵 مامان آرِن🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی