خانوما برای یبوست چی خوبه؟

۷ پاسخ

من هر روز کاهو میخورم. زیتون

من کیوی خوردم آب رو آتیش شد برام

سمنو با مغز بادوم و گرو بخور

خیس شده ی برگه زردآلو
آلوچه ترش
روغن زیتون

کیوی دو. سه تا بخور آب زیاد بخور
شیر و نسکافه بخور

آلو بخور
انجیر خیس کرده
شیر داغ

آلوچه آذربایجان
عالیه 😁

سوال های مرتبط

مامان محمد علی مامان محمد علی ۱۰ ماهگی
مامان میلاد مامان میلاد ۱ ماهگی
مامان آرِن🩵 مامان آرِن🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو🐥 مامان جوجو🐥 ۴ ماهگی
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ادرین مامان ادرین ۱۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری