سلام برای یبوست چی بخورم خوبه ؟

۶ پاسخ

پیدرولاکس خیلی خوبه بدون عوارض

صبح ناشتا اب ولرم
برگه قیصی و هلو وانجیر
کمپوت هلو و انجیر
پرتقال
اب و مایعات زیاد کم شکر

من ب شخصه هر وقت الویه میخورم معدم بهتر کار میکنه شماهم امتحان کن

شربت لاکسی ژل هم میگن خوبه

انجیر خشک بخور

آلو
گلابی
سیب درختی با پوست
انجیر
شیر گرم

انجیر و گلابی

سوال های مرتبط

مامان میلاد مامان میلاد ۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ادرین مامان ادرین ۱۱ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد