دوستان یبوست دارم چی خوبه بخورم

۵ پاسخ

آب فراوون
برای من آب خیلی تاثیر داشت خداروشکر

آلوچه و خیار و زدالو

کیوی
انجیر
یا کشته انجیر خیس شده
زردالو

توت خشک رو اب کن شب صبح با ابش بخور گل محمدی هم خوبه روغن بادام هم خوبه

زردالو انجیر

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐥 مامان جوجو🐥 ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۲ ماهگی