یبوست بعد زایمان دارم چی بخورم خوب شم؟؟

۹ پاسخ

روغن زرد .دوتا قاشق مرباخوری بخور عالیه

کمپوت گلابی

کیوی شل بخور ناشتا
ولی بعد سزارین ی دارویی تو‌سرمت میریزن یا جزو قرص هاته که تا ده روز اسهال میشی که فشار نیاد

لاکسی ژل بخور

باماست و گلمحمدی قاطی کن بخور

لاکسی ژل

شیاف بیزاکودیل یا گلیسرین بزار
انجیر خیس کن صبحا ناشتا بخور
کمپوت گلابی یا خود گلابی
شیر
میوه
شیرینی های روغنی
غذا های ابکی و شل

لاکسی ژل

بیمارستان به من یه شربتی داد خیلی خوبه روزی یکبار میخورم

سوال های مرتبط

مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی