خانما بعد از زایمان یبوست گرفتم چی بخورم ک خوب بشم

۷ پاسخ

این شربتی ک دوستان گفتن خیلی خیلی کارسازه

مگ ازون شربتا ندادن

من کمپوت گلابی و انجیر زیاد میخوردم
سوپ و آش با روغن زیتون یا کره
شربت لوکسی ژل

لاکسی ژل

شربت لاکتولوز بخور بااب فراوان

کمپوت انجیر خیلی خوبه

من خاکشیر توی اب می‌ریزم صبحا ناشتا میخورم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی