خانما
خودم یبوست شدید دارم بنظرتون چی بخورم خوب بشم

۷ پاسخ

من تنها چیزی ک خوبم کرد با سرنگ روغن زیتون شیاف کردم

شیافت

هر روز ساقه طلایی با چای بخور

هیچی واقعا تاثیر نداره من که هرکاری میکردم اثر نداشت ، یه دوره ست ، خود به خود رفع میشه

من سرکارم برم خونه برات عکس ی شربت میفرستم بخر بخور خیلی خوب بود منم یبوست شدید داشتم دکترم داد بهم

گلاب، روغن زیتون،آلو، کاهو

سعی کن آب زیاد بخوری
انجیر
توت فرنگی رسیده منو زود خوب میکنه
اگه خوب نشد شربت انجیر بگیر به دارو خانه بگو باردارم ملین کننده میخوام

سوال های مرتبط

مامان نفس خانم🥰🫶 مامان نفس خانم🥰🫶 ۱۲ ماهگی