من تنها چیزی ک خوبم کرد با سرنگ روغن زیتون شیاف کردم
شیافت
هر روز ساقه طلایی با چای بخور
هیچی واقعا تاثیر نداره من که هرکاری میکردم اثر نداشت ، یه دوره ست ، خود به خود رفع میشه
من سرکارم برم خونه برات عکس ی شربت میفرستم بخر بخور خیلی خوب بود منم یبوست شدید داشتم دکترم داد بهم
گلاب، روغن زیتون،آلو، کاهو
سعی کن آب زیاد بخوری
انجیر
توت فرنگی رسیده منو زود خوب میکنه
اگه خوب نشد شربت انجیر بگیر به دارو خانه بگو باردارم ملین کننده میخوام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.