یبوست بارداری دارم چی بخورم بهتره؟

۲۰ پاسخ

کیوی دو سه تا بخور جوابه

شربت لاکسی ژل فک کنم اسمش بود دکتر برام نوشت موقعه بارداری گف جوری بخور ک اگ خیلی اسهالی شدی قطش کن

گز موزی بخور یا بادمجون سرخ بکن بخور بادمجون دیگه شرطیه

کیوی و شربت مگنی میلک عالیه

هیچی کیوی نمیشه

کیوی سمنو تمرهندی کاهو لواشک آلوبخارا

زیتون عالیه

صبح ناشتا یه لیوان آب گرم بخور. بعدشم یک سیب پوست کن بخور.

کیوی بخور عالیهههه
پرتقال

دکترم بهم قطره پیکودراپ داد و مشکلم حل شد

فندق لواشک

روغن زیتون صبح ناشتا یک قاشق بعدش هم یک لیوان اب ولرم بلافاصله شکمت کار میکنه

من امروز یکم لواشک خوردم دیگه جمع نمیشم

شیر.عالیه

آلو قیسی

برگ زردالو

دانه چیا به قاشق بریزید تو آبجوش بعد 15 دیقه بخورید

کیوی
خورشت بامیه عالیه

انجیر الو قیصی

شیر کیوی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد