مامانا
من یبوست دارم چی بخورم ؟

۱۳ پاسخ

فقط انجیر

زر الو خشک و الوچه خیس کن بخور ناشتا بهتره

روغن زیتون سبزی خوردن
اب فراوان
میتونی توی ابی که میخوری تخم شربتی یا دانه چیا بریزی

انجیر و آلو

شربت لاکسی ژل

من الو
و کیوی میخورم عالیه

کیوی عناب سبزی خوردن انجیر

روغن زیتون
کیوی

آلو خشک
قیسی
تمرهندی
انجیرخشک خیس کن
کیوی

زیتون کاهو مایعات میوه

قیصی ، انجیر
ولی بهتر از همه‌چی ک درمان قطعی داره خاکشیر
خاکشیر صبح ها با آب جوشیده بشور بعد با جوشیده بخور, انقدر خوبه

کاهو با روغن زیتون بخور
کیوی

کیوی
قیسی و خیس کن
انجیر خشک و خیس کن ناشتا بخور

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان میلاد مامان میلاد ۱ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی