خانوما برا یبوست چی بخورم دارم میمیرم 🙄

۹ پاسخ

روغن زیتون با کاهو ، کیوی ، انجیر خشک خیس کن از شب تا صبح هفت دونه صبح با آبش بخور

قرص آهن خارجی نخور از بهداشت بگیر

صبحا هم ناشتا اب جوش با ی قاشق گلاب و شکر

الو بخارا الان نیس ولی برگه ی نرمش رو از اجیل فروشیا بگیر خیلیییییی موثره و ب جز اون رب انار یا الوچه نرم

من برا یبوست شربتmomمیخورم..از اول بارداری تاالان

من زیتون مبخورم شکمم شل شل میشه قیصی هم خوبه واقعا

فقط انجیر‌ خشک خیس خورده جوابه شیر و عسل گرم👌🏼

به من کیوی جواب میده فقط

شربت انجیر گلم برای یبوست خوبه دلتم اروم میکنه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۲ ماهگی