۹ پاسخ

شایدم رو توالت فرنگی میشینم یبوست شدم

من از اول یبوست نداشتم
شربت لاکسی ژل دکترم داد بعد شام دو ق میخورم عالیه،

من پنج روز یبوست شدم کاهو خوردم یک ساعت بعدش خوب شدم

اصا خیلی داغونم کرده

بعضی روزا روغن بادام شیرین درحد یک قاشق مرباحوری با اب ولرم بخور


روعن زیتونم هرروز میتونی

انجیر بخیسونی شب صبح ناشتا بخوری

گولابی خیلی خوبه کیوی عالیه

شربت لروکسین رو امتحان کن خیلی خوبه

كيوي بخور تا ميتوني

انجیر خشک رو بذار تو آب چند ساعت بمونه هم انجیر هم شربتش رو بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری