یبوست داره اذیتم میکنه شربت منیزیم هیدروکسید بخورم؟

۸ پاسخ

بخور
برای من ک شربت دیگه جوابگو نبود
شیاف گلیسیرین داد چقد خوب بود کیف کردم😂🤦‍♀️

اره بخور

روغن زیتون صبح ناشتا علاجشه. خاکشیر با آب گرم هم صبح ناشتا خوبه

لاکسی ژل بخور

مایعات زیادبخور

انجیر خیس کن
آلو بخور صبحونه کره بخور
روغن زیتون بخور

ناشتا ۱ لیوان اب ولرم رو به گرم بخور بعدم ۲ قاشق غذا خوری قبل صبحانه روغن زیتون بخور همین طور قبل از ناهار،زردالو مرتب بخور با الو بخارا خیلی تاثیر داره

زيتون بخور
حلیم صبحونه خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری