دکتر من از همون اول بهم داده بود ولی نخوردم الان دو سه هفتس هر شب میخورم
وا نه بابا!!! آخه چرا؟؟؟ کجا همچینچیزی نوشته!!!
بعد اعضای صورت تو آنومالی چک میشه از جمله لب شکری بودن...من هرشب میخورم
نه بابا 😑
فک نکنم دیگه لب شکری بشه چون اعضای بدنش دیکه تکمیل شکل گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.