شربت منیزیم هیدروکسید لب شکری میکنه؟

۴ پاسخ

دکتر من از همون اول بهم داده بود ولی نخوردم الان دو سه هفتس هر شب میخورم

وا نه بابا!!! آخه چرا؟؟؟ کجا همچین‌چیزی نوشته!!!
بعد اعضای صورت تو آنومالی چک میشه از جمله لب شکری بودن...من هرشب میخورم

نه بابا 😑

فک نکنم دیگه لب شکری بشه چون اعضای بدنش دیکه تکمیل شکل گرفته

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری