خانوم ها میگم راسته میگن لیدی میل باعث میشه بچه لب شکری بشه ؟

۷ پاسخ

لب شکری فککنم مربوط ب ماهای اوله

واااااا

من سر بچه اولم خوردم کاملا سالمه

عزیزم یکی از دلایل لب شکری کمبود اهنه
لیدی میل خودش اهن داره بعدشم این تایمی که لیدی میل مصرف میکنین بچه کامله

زمانی ک لیدی میل باید بخوری بچه دیگ کامله چجوری لب شکری بخاد بشه

ننهههههه

مشخصه که نه😑😂

سوال های مرتبط

مامان دلبند مامان دلبند ۱۱ ماهگی