۶ پاسخ

من قوطی ۴که دارم میخورم نه عزیزم اگ اینجوری بود تجویز نمیکردن دکترا وقتی استاندارد هسته دگ جای نگرانی نیس روشم حتی نوشته ک برا زن باردار و مادر شیر ده هسته

نمیدونم‌من دارم انشور میخورم
قوطی سوم هستم

من تا الان ۵ قوطی خوردممم اگه ایت طور باشع که هیچی

والا من سر دختر اولم ترومام خوردم خیلی زیاد اتفاقیم نیوفتاد سر دومی کمتر خوردم به پروتئن گاوی حساسیت پیدا کرد همکارام ماما هستن میگفتن بخاطر پودر ولی هیچ دلیلی علمی و دقیقی نداره منم باورش نکردم این سری هم دارم میخورم اگه راست و رایج بود دختر اولمم بلید همینجوری میشد خب

اگ واقعی باشه ک من بدبختم تا الان۴تا قوطی تموم کردم

سلام قلبم ❤️
تو روبیکا کانال زدم برای سیسمونی قیمتا واقعا محشره یه سر بزنی پشیمون نمیشی واقعا قیمتا خیلی پایینه رضایت مشتری و کد رهگیری هم گذاشتم تو کانالم
برای اینکه با خیال راحت خرید کنید لینک سایتمون رو گذاشتم
تشریف بیارید کانالمون
sismoonyjigarak

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🌙🤍 مامان توت فرنگی🍓🌙🤍 ۳ ماهگی