خانوما برای یبوست چی بخورم؟
خیلی اذیتم

۸ پاسخ

روزی ۷عدد زیتون
و شبی یک‌قاشق روغن زیتون خوراکی

هم‌یبوست رو برطرف میکنه و هم باعث زیبایی جنین میشه

اب زیااااد بخور،کیوی ،الو بخارا و انجیر خیس کرده

منکه از اول بارداری تا الان همیشه کاهو خوردم اصلا یوبس نشدم بدتر خیلیم روان شده

اب و انجیر و کیوی برای من جوابه

انجیر و با گلاب و روغن زیتون خیس کن بخور

آب ولرم
میوه های روند مثل آلو بخارا خیس خورده، گلابی، انجیر یا انجیر خشک
خوراک بادنجون

من انجیر آب میکنم خیلی خوبه میخورم یا هی خالی بخور روزی ۳ یا ۴ تا خیلی عالیه

لاکسی ژل

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد