خانوما برای یبوست چی بخورم خوبه

۴ پاسخ

روغن زیتون رو ناشتا دو قاشق بخور

منکه هرچ میخورم فایده نداره

صبح ناشتا شربت لاکسی ژل و اب

گلاب ، جوشنده گل محمدی

سوال های مرتبط

مامان میلاد مامان میلاد ۱ ماهگی
مامان جوجو🐥 مامان جوجو🐥 ۴ ماهگی
مامان ادرین مامان ادرین ۱۱ ماهگی
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکم مامان پسرکم ۸ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی