۶ پاسخ

قرص سی لاکس بخور عالیه

مربا انجیر عالیه بخور

من آلو سیاه میخورم خوبه

من از داروخونه شربت لاکسی ژل گرفتم خیلی خوب بود..شما میتونی بپرسی قبلش بعد بخری

برا خودت کمپوت انجیر یا میوش و روغن زیتون با کاهو. گل محمدی دم کن

منم از بعد زایمان یبوست شدم با لواشک فق میتونم مدفوع کنم اونم ب بدبختی

سوال های مرتبط

مامان کیان🧸 مامان کیان🧸 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد