۵ پاسخ

اپتامیل هم خوبه

سلام مامانای عزیز کسای ک بچه هاشون زردی یا یبوست دارن ترنجبین استفاده کنن

sma نزدیکترین به شیر مادره

ببلاک یک

نان 1 ۔۔۔
از متصدے داروخونہ ھم مشورت بگیر

سوال های مرتبط

مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۷ ماهگی
مامان اتوسا مامان اتوسا ۱۰ ماهگی