خانومها برای یبوست چی خوبه بخوریم

۵ پاسخ

انجیر و الوی خیس شده همراه با ابش
من روزی یه دونه کیوی میخورم خیلی اینم خوبه

شیر گرم محلی

صبح ناشتا آب ولرم بخور آلو کیوی انجیر اینا هم برای یبوست خیلی خوبه

زیتون، آلو خورشتی،انجیر

زیتون . روغن زیتون

سوال های مرتبط

مامان طهورا مامان طهورا ۳ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 ۲ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی
مامان میلاد مامان میلاد ۱ ماهگی
مامان آرِن🩵 مامان آرِن🩵 روزهای ابتدایی تولد