برای اسهال در بارداری چی بخوریم خوبه

۴ پاسخ

خوشبحالت اسهال ک خوبه ما یبوست میشیم

هفتت بالاعه بنظرم برو دکتر .
اینجوریم موز
کته غذایی اپزی

من خاکشیر با آب سرد نبات خوردم خوب خوب شدم

موز ، موز سفت و‌نارس باشه بهتره ، عرق نعنا هم بخور بد نیس

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان طهورا مامان طهورا ۳ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 ۲ ماهگی