خانما برای ماه آخر چی خوبه بخوریم ؟؟

۳ پاسخ

برا زردی هر شب دو الا سه قلوپ کاسنی بخور خیلی خوبه من ک بچه اولم زردی نگرف

من شنیدم بستنی برا زردی نگیره خوبه زنداییم دوتا بچهاش زردی نگرفتن اصلا ولی مراقب قند بارداری و اینا باش حتما

برای وزن بچه ؟
حلیم ، فرنی , بستنی اگه قند نداری
اجیل مرغ گوشت موز
نمکو کم کن

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۲ ماهگی
مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۴ ماهگی