تو ماه آخر چی بیشتر بخوریم واسه بچه خوبه

۶ پاسخ

کباب.حلیم.شیربرنج.ماهی

بستنی آجیل عدسی ابگوشت حلیم کباب خرما تخم مرغ سیب زمینی ابپز اینا برای وزن گیری خوبه

برا وزنش؟

خرما بستنی

زردی که ربطی نداره ولی برای وزن حلیم آب‌جو گوشت و مرغ عدسی تخم مرغ کره بادوم‌زمینی

تخم مرغ ، مرغ ، بادوم، هرچی که پروتئین داره خوبه ، انار شیرین هم خوبه عرق کاسنی هم خوبه میگن برای زردی خوبه ، اما زردی به خون مادر و بچه ربط داره

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 ۲ ماهگی
مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۲ ماهگی