تروخدا بگید چی بخورم معده دردم دارم میمیرم چی بخورم خوب شم

۶ پاسخ

امپرازول و شیر خیلی خوبه من میخورم سوزش معدم یه خرده اروم میشه

من عسل یا عرق نعنا میخورم

عزیزم اگه معده دردت بخاطر بارداری هیچ راهی نیست ک قطعی خوب شی الان معدت جاش خیلی کوچیکه فقط میتونی وعده هاتو کوچیک و تعدادشو زیاد کنی تا راحت تر غذات هضم شه من خودم فاموتدین میخوردم تاثیری نداشت روم شربت المینیوم ام جی یکم بهتر بود برام ولی در کل راهی نیست تا زایمان کنی

فاموتیدن۴۰ بخور
منم این روزا هر روز میخورم

عرق نعنا

سیب به

سوال های مرتبط

مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی