تروخدا بگید برای سوزش معده چی بخورم؟؟بخدا دیگه میشینم گریه میکنم😭

۱۹ پاسخ

فاموتیدین ۴۰ یکم خوبم میکنه ی قرص دیگه هس ک اینجا خانوما گفتن و دکترم برام نوشته بود اون زیاد خوب نبود برام

دکتر برای من پنتومید داد و خوبم بود…

عسل بخور خالی.سوزش معده از ترشح زیاد اسید معده س.سعی کن غذاهای ابکی نخوری نوشابه ودوغ قبل وبعد ووسط غذا نخوری.سبزی فعلا نخور.قبل غذا یه فاموتیدین بخور بعد غذا شربت منیزیوم هیدروکساید عالیه.

قبل صبحانه لانزو بخور من از هفته هفت شروع کردم و خیلی راضیم ب دستور پزشک زنان و داخلی شروع کردم

هیچی بدرد نمیخوره منم مثل توعم😭اول فاموتیدن میخورم بعدش آدامس میجوعم یکمی بهتر میشم

بادام خام هم خوبه

فاموتیدین

وای منم🥲

بعد هر وعده غذا عرق نعنا
من رو این بارداریم خداروشکر سوزش معده ندارم و اینک غذا هم زیاد نمیخورم

سوزش شیر بخور

یا میتونی قرص جویدنی دایمتیون
بخوری اینم اثر می کنه

ب دکترت بگی قرص هم تجویز می کنه

قرص دمیترون عالیه

سقز کوهی امتحان کن

صب ناشتا پنتوپرازول نمیخوری؟

من ت هفته های شما سوزش معده شدید داشتم زنجبیل با لیمو عمانی خشک دم میکردم می‌خوردم
کمی سوزش رو کمتر میکرد

منم مثل توام
شب تا صبح بیدارم
صبح تا شبم حالم بده از بس معدم میسوزه ترش میکنه
اولاش شربت معده جواب میداد الان اونم تاثیر نداره

فاموتیدین

عرق نعنا

فاموتیدین ۴۰اب رو آتیشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان Savash مامان Savash ۶ ماهگی