تروخدا بیاید بگید واسه معده درد چیکار کنم؟؟بخدا کلا گریه میکنم

۹ پاسخ

وقتایی که یکمی درد میگیره زود پامیشم یه تیکه نون میخورم بهترمیشم.. امتحان کن

وااای میفهمم چی میگی😬
من تا سه ماه اول بارداری نابود شدم از معده درد دکتر برام قرص نوشت میخوردم یکمی کمتر میشد دردش یکی صب میخوردم ناشتا یکی ظهر یکی شب

منم چند روز سوزش سر معده داشتم، دیگه دیشب یه فاموتیدین خوردم😕

منمممم خیلی معده درد دارم شبیه دل دردم

فاموتیدین بخور

نون و عسل
پوره سیب زمینی
خالی نمونه اصلا
چایی سمه

عزیزم یا یکم عرق نعنا بریز داخل آب بخور کم
یا ادامس نعنایی بخور

من دکترم پنتوپرازول ۲۰ داد صبح و شب قبل غذا میخوردم خیلی خوب بود کلا معده دردم خوب شد

پنتوپرازول بخور دکتر به منم داد بعد از صبحانه یکی بخور من خیلی اذیت بودم دوسه روز خوردم خوب شدم الان چند روز یکبار میخورم هرموقع که معدم درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی