۷ پاسخ

حتما فردا برو سونو

شربت ادی ژل بخور

دکترم به من یه قرصی داد اسید معدمو کم کرد. خیلی کارساز بود. قبلش شربت المینیوم ام جی ساده میخوردم. اما خیلی اثربخش نبود

برو بیمارستان دارو بگیر

من ناشتا پنتوپرازول میخورم شبها فاموتیدین خیلی تاثیر داشته

قرص بخور عزیزم‌
من پنتوپرازول ۴۰ ناشتا میخورم
شبا هم فاموتیدین میخورم
دردم کمتر میشه

چرا قرص نمیخوری خب؟
من از ۴ ماهگی قرص معده داده دکترم

سوال های مرتبط

مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۲ ماهگی