۱۶ پاسخ

توت بخور ببین بهتر نمیشی

روغن زیتون بریز رو سالادت بخور حتما همراه وعده ها اصلی یا سالاد بخور یا سبزی خوردن برا من سبزی و اسفناج خیلی کار سازه

آلو بخارا .شیر با یکم گلاب

انجیر خیس کن
برگه زردآلو
واب فراوان

آبگوشت چرب بخور

سلام خاکشیر بریز تا اب جوش برای یبوست خوبه

من اگ شربت نخورم الانم نمیاد
شربت منیزیم هیدروکساید ۸درصد

واااای من از دو هفته پیش یهو شروع شد هر کاری میکنم خوب نمیشه شربت لاکسی ژل گرفتم بهتر شد یکم دیروزم دکترم شیاف گیلیسیرین نوشت ولی هنوز استفاده نکردم

تامیتونی اب جوشیده ترجیحاگرم بخور..سالادکاهو.سیب باپوست الوسبز

روغن زیتون خیلی به من کمک میکنه
روی سالاد کاهو، سالاد شیرازی، داخل ماست
یا حتی روی غذاهایی مثل عدس پلو لوبیا پلو

زیتون .گوجه سبز انجیر خیلی خوبه جواب میده

اره شیاف پروژسترون رو میزارم🤣 از بس چربه کمک میکنه دیگه چند ساعت بعدش میرم‌میشینم اب گرم میگیرم رو مقعدم یکم دورانی مالش میدم روشو
به راحتی میاد بیرون😅😅

من کلا تنبلی روده داره یه عمره یبوست دارم و خوردنی روم تاثیر نداشته کلا

اگه به زردالو دست رسی نداری برگه اش رو بخور و انجیر خشک رو خیس کن خودش و ابش رو بخور میتونی کمپوتش رو بخوری که من دیروز یه کمپوت کاملش رو خوردم هیچکاریم نکرد🤣شاید برای شما اثر داشته باشه.اسفناج خیلی خوبه/ماست پروبیوتیک و پنیر پروبیوتیک بخور /شیر هم زیاد بخور

صبح ناشتا یک لیوان اب جوشیده بخور...برگه زردالو و انجیر خیس کن بخور...کاهو هم خوبه

ب من شربت لاکسی ژل داده
روزی یک قاشق روز و شب

زرد الو، آب زیاد، لواشک، انجیر،

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد