من همه چی امتحان کردم نشد فقط شربت مگنی میلک نجاتم داد کلا انگار درمانم کرد حالا دیگه نمیخورم ولی خوب شدم
من گوجه میخورم خیلی خوبه
روزی ده تا انجیر بخور سبزیجات بخور
سبزی جات مثل کاهو اینجور چیز ها
انجیر
گوجه کبابی پوستش بگیرید بعد کنار غذا ها بخورید
یه قاشوق کوچیک روغن زیتون بریزید روی غذا و سالاد
غذاهای سبک بخورید
زيتون خیلی خوبه
زرد آلو خشک والسلام
زیتون همراه غذا بخور فقط زیادی روی نکن.مثلا با نهارت ۴تا با شامت هم ۴تا خوبه
کیوی و کمپوت انجیر
فقط کیوی
لواشک کیوی
منم دچارش شدم 🫠 دکترم بهم گفت شیر پر چرب بخور
اگه ویتامین دی هزار میخوری حواست باشه بدون منیزیم باشه چون منیزیم زیادی یوبست میاره
دکتر به من شربت لاکسی ژل داد. کنار مواد غذایی ملین هم استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.