خانما برای یبوست چی بخورم 😣😣 حالم بده

۱۰ پاسخ

کیوی،زیتون،آلوبخارا خیس کن بخور،گلابی .

ببین بامیه خورشی خیلی خوبه من خودم یوبس شده بودم یعنی قشنگ روده هاتم میشوره🤭

این چیزا فایده نداره برو پزشک دارو بهت بده راحت بشی

وای خیلی بده یبوست چه تو بارداری چه الان که با بخیه یبوست باشی🤯

انجیر زردآلو خشک خیلی کمک می کنه

شربت منیزیوم

کمپوت گلابی سالاد با روغن زیتون کیوی

آلو بخارا روزی سه چهارتادونه..انجیر خیس کرده.

آلو . لواشک آلو . خیار . کاهو .
من لواشک آلو خانگی خوردم تاثیر داشت
هر روز یک قاشق روغن زیتون بخور

آلو بخارا بهترین گزینه یا روغن زیتون و کنجد

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ادرین مامان ادرین ۱۱ ماهگی
مامان میلاد مامان میلاد ۱ ماهگی
مامان عروسک مامان عروسک هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو🐥 مامان جوجو🐥 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد