سلام خانما یبوست شدید گرفتم چی بخورم

۱۲ پاسخ

کاهو زیتون کیوی لواشک انجیر

گلابی و کیوی
آب گرم صبح ناشتا

اب ولرم اول صبح بخور

ترشک بگیر بخور یا الوچه اول صبح قبل صبحانه زود شکمت کار میکنه

شیاف خوبه هیچی تاثیر نداره

فقط شیاف البته نمیدونم برای تو که بارداری خطر داره یانه ولی من چون بخیه خوردم اصلا نمیتونم زور بزنم بخاطر همین یبوستم شیاف گذاشتم زیر نیم ساعت اوکی شدم الان نزدیک ۱۵ روز هرشب یکی میزارم راحتم تا بخیه هام خوب شه این کار مبکنم

شب چندتا آلوسیاه خیس کن صبح ناشتا بخور حتما شکمت کار میکنه

من کاهو خیلی میخورم همیشه شلم

شربت لاکسی ژل

شیاف گلیسیرین از داروخونه بگیر بزار صبر کن حداقل دوساعت بعدش برو دستشویی
کیوی نرم هم روزی ۳ یا ۴ تا بخور

انجیر خشک رو من خیلی جواب میده😅

وای منمممممم بدجور😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان نيكان مامان نيكان روزهای ابتدایی تولد