فقططط کیوی رسیده یک کیلو بزار جلوت فقط بخور فرداش اوکی میشی من خودم همینجوری میکنم چهار تا پنج تا بیشتر میخورم برام جوابه...برگ آلو هم خوبه
من که هندونه ملون میخوردم خیلی خوبه اصلا دیگه مشکلی ندارم
قبلا شربت لاکس ژل میخوردم
کیوی ، انجیره خیس بده ، انواع آلو خوبه
مایعات فراوان
صبح ناشتا یک لیوان آب ولرم خیلی خوبه
شیاف گلیسیرین هم کمک کننده است و دکتر من گفت ضرر نداره
شربت لاکسی ژل بگیر از داروخانه من جون روزی ۳ تا قرص اهن میخورم از اول بارداری دارم میخورم خیلی خوبه
کیوی بخور عزیزم
اب انجیر و پرهلو
رطب و شیر، قیصی، پَر زردالو ، دارو هم نمدونم، از دکتر بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.