خانوما یبوست شدید گرفتم چیکار کنم دار می‌میرم

۳ پاسخ

عزیزم یبوستتو چجوری درمان کردی برا من مث سنگه لطفا بگو🥲🙏🏼

دارو بخور‌.لعنت به یبوست و‌دردش😭

شربت منیزیوم هیدروکساید بخور تو شیردهی دکتر به من گفته بود مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی