یبوست گرفتم شدید چیکار کنمممم😭😭😭😭

۲۶ پاسخ

انجیر و هلو خیس کن صبح ناشتا بخور

شیاف بیزاکودیل بزار

شربت لاکسی ژل بخور دوبار بخوری دلت کار می‌کنه
من جوری شده بود ک میخاستم دسشویی کنم خون میومد شربت لاکسی ژل گرفتم خوردم بعد نیم ساعت دلم کار کرد راحت شدم 🙁

تامیتونی میوه زیاد بخور لواشک بخورالو بخور آب زیادبخورکاهو خوبه گوجه خیار
ماست نخوراگه اذیتی

من شربت لاکسی ژل رو سه قاشق تو اب حل میکنم میخورم پشت بند دو سه لیوان اب میخورم راحت کار میده

آش دوغ ...😂😂😂

سمنو بخور

شربت بگیر از داروخانه

شیاف گیلیسیرین

طالبی ناشتا جوابه

با پزشکت حتما مشورت کن
روغن زیتون بریز تو غذات
غذاهای فیبر دار بخور
و مقعدتم چرب کنی کوابه

خاکشیر فقط

فقط شیاف گلسرین جوابه

اگه حساسیت نداری کیوی بخور

هندونه بخور راه میوفته
یا کمپوت گلابی

آلو بخارا

شیاف گلسیرین

روغن زیتون قبل وعده غذات بخور

کیوی بخور قیصی هم خوبه شیر ولرم هم جواب میده

گل گاو زبون
برامن خیلی روند کرد

واای🥺
هندونه و کیوی عاااااالیه
کیوی برای من درجاااااعه😂

شربت لاکسی ژل هم بخور واسه معده هم‌خوبه اگ مث‌من اسید معدت میزنه بالا

میپری میری داروخونه شربت لاکسی ژل میخری وهر8ساعت با دولیوان آب میخوری

سرنگ پرازروغن کن عزیزم بزن تومقعدت دوباری بزنی راحت میشی

آب هویج بخور. هر شب قبل خواب یه لیوان،

طالبی بخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری