چند روزی اهن مصرف نمیکنم واب انار میخورم زودی شکمم اوکی میشه
این یبوست ها اکثرا برا مصرف اهنه
گیلاس خییلی خوبه روزی چندتا دونه بخور
بخدا فقط شربت لاکتولوز و توالت فرنگی
تو بارداری هیچی خوبم نکرد جز این
حالم بد میشد انقدر انجیر و الو و روغن زیتون خوردم
شربت لاکسی ژل
من میرم تو حموم اب گرم میریزم رو مقعدم جواب میده
زردالو
کیوی
پیاده روی بعد از غذا هم خوبه
عزیزم الان فصل زرد آلو. هلو .شلیل هستش بگیر بخور منم خیلی اذیت میشدم دارو میخوردم ولی از وقتی میوه های تابستونی آومده دیگ هرروز چند تا تز هرکدوم میخورم دیگ شربت نمیخورم
برو پیش دکتر بهت شربت میده..روغن زیتون..انجیر.. تخم شربتی...آب طالبی..مصرف کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.