یبوست شدید چیکار میکنین

۷ پاسخ

چند روزی اهن مصرف نمیکنم و‌اب انار میخورم زودی شکمم اوکی میشه
این یبوست ها اکثرا برا مصرف اهنه

گیلاس خییلی خوبه روزی چندتا دونه بخور

بخدا فقط شربت لاکتولوز و توالت فرنگی
تو بارداری هیچی خوبم نکرد جز این
حالم بد میشد انقدر انجیر و الو و روغن زیتون خوردم

شربت لاکسی ژل

من میرم تو حموم اب گرم میریزم رو مقعدم جواب میده
زردالو
کیوی
پیاده روی بعد از غذا هم خوبه

عزیزم الان فصل زرد آلو. هلو .شلیل هستش بگیر بخور منم خیلی اذیت میشدم دارو میخوردم ولی از وقتی میوه های تابستونی آومده دیگ هرروز چند تا تز هرکدوم میخورم دیگ شربت نمیخورم

برو پیش دکتر بهت شربت میده..روغن زیتون..انجیر.. تخم شربتی...آب طالبی..مصرف کن

سوال های مرتبط

مامان شایلین طلا مامان شایلین طلا ۹ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی