۱۱ پاسخ

من زیتون میزارم رو میز این ور اون ور رفتنی یکی برمیدارم میخورم

زیتون و کاهو گلابی بیشتر بخورید و انجیر هم بخیسونید صبح ناشتا بخورید آب هم بیشتر مصرف کنید

شب دانه چیا خیس کنید یک قاشق صبح با آب ولرم بخورین چند روز پشت هم ادامه‌شم مشکلی نداره تو بارداری من سلطان یبوستم😂شربت لاکسیژل هم میتونی بخوری اما من سعی کردم تا جایی که میشه با محصولات طبیعی رفعش کنم،من عقم میگیره اما اگر میتونی سالاد و روغن زیتون بخور درصورتی که قبل بارداری میخوردم دیگه اگه خیلی توان مندی روغن زیتون تو آب گرمم جوابه ولی من بالا آوردم اگرم در مقعدت گیره شیاف گلیسیرین بذار

انجیر رو تو آب بخیسون ی روز بزار صبحش ناشتا بخور با آب

غذا*..

یه راهکار خوبی که خودم جواب گرفتم
شبی ۷ ۸ عدد انجیر تو یه لیوان آب بخیسون و صبح ناشتا هر روز با آبش بخور همراه با قضایا خارج از اون روزی یک الی دو قاشق روغن زیتون بخور خ خ موثرع این دوتاکار

امتحان کن انشالله به توام بسازه، خودت باید پیدا کنی ببینی چی به بدنت میسازه❤️

من از اول بارداری قرص سوپرمینت رو بعد از غذا میخورم، برای هضم غذا، یبوست عالیه. بدون ضرر هم هست، دکترم برام نوشته، این دوتا رو حتما استفاده کن نتیجه میگیری

سلام عزیزم، منم هر چی آلو و انجیر و کاهو و کیوی و شیر گرم میخورم فایده نداره، یک وعده شام فقط سوپ رشته خالی میخورم صبح فرداش راحت میشم...هر دفعه هم فقط با همین خوب میشم😵‍💫🤦🏻‍♀️

شربت لاکسی ژل بگیر، دو قاشق غذا خوری توی آب ولرم تو یک لیوان بریز بخور، دو ساعت بعد جواب میگیری

درد همیشگی من حتی قبل از بارداری
واقعا هیچی دیگه روم جواب نمیده با بزرگ‌تر شدن بچه

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۸ ماهگی